به منظور تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی از تخلفات صنفی و با هدف کاهش مراجعات مردمی و پاسخگویی به تقاضاهای مطروحه در این زمینه، سامانه میز خدمت الکترونیک سازمان تعزیرات حکومتی (۱۳۵) طراحی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
شهروندان در صورت مواجهه با تخلفاتی همچون گرانفروشی، کمفروشی، احتکار و موارد دیگر کافی است شکایت خود را به صورت آنلاین در سامانه ارتباطات مردمی سازمان تعزیرات حکومتی ثبت کنند.
این سامانه الکترونیک به آدرس tazirat۱۳۵.ir و آدرس t۱۳۵.ir در اختیار مردم قرار گرفته تا از تخلفات گوناگون اصناف و درگیریهای احتمالی جلوگیری کند یا مردم میتوانند با شماره گویای ۱۳۵ تماس بگیرند./ وکلاپرس