احمد نورانی

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام، تغییر شرایط سنی و تعویق زمان برگزاری در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۲

به نقل از دیده بان هشتم : مدیرکل جذب و گزینش قوه قضاییه از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۲، جزییات تغییر شرایط سنی و تعویق زمان برگزاری آزمون خبر داد.
به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضائیه مهلت ثبت‌نام آزمون قضاوت ۱۴۰۲ (جذب عمومی حوزویان و دانشگاهیان) که روز گذشته به پایان رسیده بود به مدت ۸ روز دیگر (۱۵ اردیبهشت) تمدید شد.
در اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه علاوه بر تمدید مهلت ثبت نام، شرایط سنی شرکت در آزمون و همچنین زمان برگزاری آزمون تغییر کرده است.
بر اساس این تغییرات حداقل سن مجاز به شرکت در آزمون از ۲۴ سال به ۲۲ سال کاهش یافته است و زمان برگزای آزمون که قرار بود ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار شود به ۵ خرداد موکول شد.

در اطلاعیه جدید معاونت منابع انسانی قوه قضاییه آمده است:
بدینوسیله به اطلاع می رساند، بنابراعلام علی نظری؛ مدیرکل جذب و گزینش قوه قضاییه، به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی (۱۴۰۲/۰۱/۲۹ لغایت ۱۴۰۲/۰۲/۰۷) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، مقرر گردید فرصتی ایجاد شود تا بتوانند به مدت ۸ روز از تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۸ لغایت ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ با مراجعه به درگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی می باشد و زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.
کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ از طریق درگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.
آزمون در روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ به صورت تستی برای تمامی متقاضیان اعم از دانشگاهی و حوزوی در استان‌های منتخب برگزار می‌شود.
لذا ضرورت دارد متقاضیان شرکت در آزمون پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام در مهلت تعیین شده، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد

آستانه مجموع مبالغ برداشت از طریق درگاه‌های پرداخت غیر حضوری، از کلیه حساب‌های سپرده غیر تجاری متعلق به مشتری حقیقی در هر مؤسسه اعتباری با

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *