احمد نورانی

۲۳ دی ۱۴۰۱

حواشی دادگاه خانم بازیگر کتایون ریاحی

به گزارش کانال خبر فوری  به نقل از  خانه سینما :مطلع شدیم که امروز ۲۱ دی جلسه رسیدگی به اتهامات انتسابی به کتایون ریاحی بوده است. خانه سینما مدت‌ها پیش از مقامات قضایی درخواست حضور یک نماینده در جلسات محاکمه اعضا خود را داشته که هنوز مورد موافقت قرار نگرفته است.
بنا به اظهار کتایون ریاحی، جلسه رسیدگی با حضور دوربین فیلمبرداری بوده که پس از قرائت اتهامات، ایشان دچار افت شدید فشار خون شده و توسط اورژانس سریعا به مرکز درمانی منتقل شده‌اند، و جلسه رسیدگی با حضور وکلای ایشان ادامه یافته است.
کمیته حمایت حقوقی و قضایی خانه سینما اطمینان یافته که حال عمومی ایشان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده است.
کمیته مذکور به صورت روزانه فهرست هنرمندان نیازمند حمایت حقوقی و قضایی را بروزرسانی کرده و در جلسات با مقامات قضایی در خصوص تک تک این افراد گفتگو و رفع اتهام و برائت ایشان را مطالبه می‌کند.  گفتنی است خانم کتایون ریاحی بازیگر پیشین سینما و تلویزیون (با نقش افرینی در سریال خاطره انگیز یوسف پیامبر در نقش زلیخا ) در آبیک قزوین در ابان امسال دستگیر شد . ایشان در پی برخی اظهار نظرهای در مورد وقایع اخیر، جهت پاسخگویی به مقام قضایی به دادگاه احضار شده بود.

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد

آستانه مجموع مبالغ برداشت از طریق درگاه‌های پرداخت غیر حضوری، از کلیه حساب‌های سپرده غیر تجاری متعلق به مشتری حقیقی در هر مؤسسه اعتباری با

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *