احمد نورانی

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

خاموش شدن عمدی میکروفن  نهاد وکالت در چهل و هشتمین همایش کانون های وکلای دادگستری ایران

به نقل از دیده بان هشتم: چهل و هشتمین همایش کانون های وکلای دادگستری ایران – اسکودا امروز (۱۴۰۲/۲/۱۳)به میزبانی کانون وکلای دادگستری خوزستان در اهواز آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)، دکتر جعفر کوشا طی سخنانی بدون قرار گرفتن در پشت تریبون به دلیل قطعی عمدی صدای سالن همایش از مسئولان سالن به بهانه آنچه که آن را «عدم رعایت الزامات اداری» خواندند، با تشریح فضای به وجود آمده، گفت: این حق ماست که با استناد به قراردادی که کانون وکلای دادگستری خوزستان با مسئولان سالن منعقد کرده است از فضای سالن استفاده کنیم. اگر امروز می‌بینیم که صدا را قطع کرده‌اند و مانع از برگزاری مراسم می‌شوند نشان از ضعف آنها است. تاکید بر اینکه حاضران از پوشش کراوات استفاده نکنند تنها یک بهانه است، اینها با تجمعات ما مخالفند. برگزاری همایش‌ها با پوشش کراوات همواره در کشور وجود داشته است. شهید دکتر بهشتی که انسانی معتدل در این مسائل بود اصلا به این مسائل توجه نمی‌کرد.
گفتنی است همایش های سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران اقلا دو بار در هر سال و هر بار به میزبانی یکی از کانون های وکلای دادگستری در یکی از هتل های پنج ستاره مجلل برگزار می شوند.هرچند اسکودا و کانون های وکلای دادگستری به طور کلی شفافیت مالی ندارند ولی پیش بینی می شود هزینه رفت و آمد و سه شب اقامت و پذیرایی از حدود ۲۰۰ مهمان در هتل پنج ستاره پارس در شهر اهواز بالغ بر ۳ میلیارد تومان باشد.
خاموش شدن عمدی میکروفن  نهاد وکالت در چهل و هشتمین همایش کانون های وکلای دادگستری ایران شاید این اشاره و  پیام را برای کل وکلا داشته باشد که وقتی نهاد عتیق وکالت با این همه زرق وبرق و جلال و شکوه خود از برگزاری مراسمات  معمول خود عاجز و ناتوان باشد و نتواند صدای خود را به مهمانان خود برساند، چگونه این نهاد عدالت می تواند از  اعمال عدالت در کل جامعه و خدمت رسانی به عموم مردم حرفی بزند؟؟

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *