احمد نورانی

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام، تغییر شرایط سنی و تعویق زمان برگزاری در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۲

به نقل از دیده بان هشتم : مدیرکل جذب و گزینش قوه قضاییه از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۲، جزییات تغییر شرایط سنی و تعویق زمان برگزاری آزمون خبر داد.
به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضائیه مهلت ثبت‌نام آزمون قضاوت ۱۴۰۲ (جذب عمومی حوزویان و دانشگاهیان) که روز گذشته به پایان رسیده بود به مدت ۸ روز دیگر (۱۵ اردیبهشت) تمدید شد.
در اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه علاوه بر تمدید مهلت ثبت نام، شرایط سنی شرکت در آزمون و همچنین زمان برگزاری آزمون تغییر کرده است.
بر اساس این تغییرات حداقل سن مجاز به شرکت در آزمون از ۲۴ سال به ۲۲ سال کاهش یافته است و زمان برگزای آزمون که قرار بود ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار شود به ۵ خرداد موکول شد.

در اطلاعیه جدید معاونت منابع انسانی قوه قضاییه آمده است:
بدینوسیله به اطلاع می رساند، بنابراعلام علی نظری؛ مدیرکل جذب و گزینش قوه قضاییه، به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی (۱۴۰۲/۰۱/۲۹ لغایت ۱۴۰۲/۰۲/۰۷) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، مقرر گردید فرصتی ایجاد شود تا بتوانند به مدت ۸ روز از تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۸ لغایت ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ با مراجعه به درگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی می باشد و زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.
کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ از طریق درگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.
آزمون در روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ به صورت تستی برای تمامی متقاضیان اعم از دانشگاهی و حوزوی در استان‌های منتخب برگزار می‌شود.
لذا ضرورت دارد متقاضیان شرکت در آزمون پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام در مهلت تعیین شده، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

دادرسی مالیاتی چیست ؟

به نقل از وکلاپرس/ منظور از فرایند دادرسی مالیاتی مراحلی است که یک مودی جهت اعتراض به برگ تشخیص مالیاتی و یا فرایند وصول مالیات می‌تواند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *