نوران وکیل > مقالات > مراحل قانونی > مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل
مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

شاید برای اولین بار درکشور عزیزمان ایران، موسسه حقوقی نوران وکیل در راستای تسهیل ارائه خدمات حقوقی تخصصی به هموطنان عزیز، به صورت برخط ( آنلاین)  ، آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره حقوقی حرفه‌ای توسط وکلای دادگستری خبره و کارشناسان حقوقی مجرب این موسسه به شیوه کاملا مجازی و بسیار آسان اعلام می نماید. در صورت نیاز به آشنایی بیشتر با موسسه حقوقی نوران وکیل به صفحه درباره ما وبسایت مراجعه کنید.

موسسه حقوقی نوران وکیل دو نوع مشاوره حقوقی را برای شما سروران ارائه نموده است . جهت دریافت مشاوره حقوقی تخصصی و حرفه ایی می توانید نوع مشاوره دریافتی خود را با توجه به نیازمندیهای پرونده‌ی حقوقی به دو صورت رایگان وغیررایگان به ترتیب ذیل انتخاب کنید:

مشاوره رایگان

این نوع مشاوره به صورت آنلاین و برخط از طریق ورود به سایت موسسه نوران وکیل قابل دسترسی و استفاده برای بازدید کنندگان محترم است. کافیست سوال یا مشکل حقوقی خود را در قسمت چت موجود در پایین صفحه سمت راست مطرح کنید تا کارشناسان موسسه درکوتاه ترین زمان ممکن پاسخ خود را برای شما ارسال نمایند.

مشاوره حقوقی با اخذ هزینه

این نوع مشاوره به صورت تلفنی, ویدئو چت و یا حضوری انجام می شود. لازم به ذکر است، درمورد مشاوره تلفنی، هزینه مشاوره بعد از دریافت و پایان مشاوره قابل پرداخت می باشد. ایجاد اعتماد متقابل لازمه موفقیت در هرکاری است. تعرفه‌های مشاوره را در قسمت تعرفه‌ها و یا بعد از دریافت مشاوره متنی از مشاور می‌توانید دریافت نمایید.

راهنمای استفاده از مشاوره آنلاین و رایگان موسسه نوران وکیل

مرحله اول: ورود به سایت موسسه حقوقی نوران وکیل به آدرس  nooranvakil.ir 

ورود به سایت موسسه نوران وکیل
ورود به سایت موسسه نوران وکیل

مرحله دوم: بعد از بارگذاری کامل صفحه اصلی سایت با ضربه زدن به نماد پیامکی موجود در پایین صفحه نمایش موبایل یا رایانه خود در سمت راست جهت ورود به قسمت مشاوره آنلاین و مجازی موسسه حقوقی نوران وکیل اقدام شود.

مرحله دوم نماد پیامکی نوران وکیل
مرحله دوم نماد پیامکی نوران وکیل

مرحله سوم: ظاهر شدن صفحه چت جهت بیان سوال یا مشکل حقوقی خود به صورت پیام نوشتاری یا صوتی یا ارسال تصویر مدارک خود به تیم حقوقی نوران وکیل.

صفحه چت جهت بیان سوال یا مشکل حقوقی
صفحه چت جهت بیان سوال یا مشکل حقوقی

مرحله چهارم : انتظار پاسخ کارشناسان حقوقی موسسه نوران وکیل در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا رایگان.

چند نکته مهم در مورد مشاوره آنلاین رایگان :

۱- تیم حقوقی موسسه نوران وکیل به صورت روزانه سوالات و مشکلات حقوقی شما بازدیدکنندگان گرامی را در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ خواهند داد. بر خلاف سایر مشاوره های رایگان موجود در دیگر سایت ها – که عمدتا موسسه حقوقی نیستند – نکته بسیار مهم در مورد مشاوره رایگان و آنلاین در موسسه حقوقی نوران وکیل این است که تمام پرسش و پاسخ ها به صورت محرمانه انجام می گیرد تا شما سروران با کمال اطمینان وارامش، سوال ها و مشکلات خصوصی خود را با کارشناسان موسسه در میان بگذارید. این نکته علاوه بر وجوب اخلاقیات حرفه وکالت ، قانونا نیز،حفظ اسرار شخصی بازدیدکنندگان از وظایف سنگین این حرفه می باشد.

۲- در صورتی که به هر دلیلی پاسخی از ما در زمان مناسب دریافت نکردید ، می توانید با ورود دوباره به سایت موسسه حقوقی نوران وکیل حتما پاسخ خود را در قسمت چت پیدا خواهید نمود.

۳- در صورت امکان و تمایل شما بازدیدکنندگان عزیز، می توانید جهت سهولت دسترسی بعدی یا طولانی شدن پاسخگویی ما، آدرس ایمیل خود را در قسمت مخصوص خود در چت قرار دهید.

مقاله: وکیل خوب چه کسی است؟

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email