وکالت دعاوی حقوقی

آخرین به‌روز رسانی ۱۵ آذر ۱۴۰۲
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email

اولین مسئله ای که هر کس برای شروع و مطرح کردن دعوا در دادگاه با آن روبرو می شود این است که مصداق مسئله خود را در قوانین مختلف پیدا کند و ابهامی که صاحب دعوا با ان رو برو خواهند شد این است که این مسئله حقوقی جز کدام یک از دعاوی قانونی است، تا بتواند دلایل دعوای خود را همراه با دادخواست مناسبی به دادگاه صالح حقوقی تقدیم کند.

به همین دلیل تنظیم دادخواست حقوقی در اینگونه دعاوی نیازمند اخذ مشاوره حقوقی مناسب و همچنین طرح این دعوای به دلیل تخصصی بودن امر و بخصوص پرداخت هزینه های دادرسی، ورود وکیل دادگستری به پرونده های حقوقی بیشتر احساس می شود.

موسسه حقوقی نوران وکیل با معرفی راه کارهای قانونی در زمینه دعاوی حقوقی در بستری امن و شفاف، اماده ارائه خدمات حقوقی به هم وطنان عزیز می باشد.

در صورت علاقه به آشنایی بیشتر با دعاوی حقوقی این مقاله را مطالعه فرمایید

چرا در پرونده حقوقی دادخواست اولیه مهم است؟

ضمانت اجرایی در دعاوی حقوقی بر خلاف دعاوی کیفری اصولا در مرحله اول مربوط به مال و ممتلکات مدیون می‌باشد. پس حل اختلاف میان اشخاص و رسیدن فرد به حقوق مالی و یا غیرمالی خود مربوط به دعوای حقوقی است. در دعاوی حقوقی معروف است که دادخواست اولیه بعنوان”حجرالاساس” پرونده حقوقی تلقی می‌شود.

به این دلیل، اگر دادخواست اولیه به نحو قانونی و حرفه ایی، صحیح تنظیم نشود، علاوه بر اتلاف وقت و پول ذینفع، ممکن است حق خواهان بطور کلی نیز ضایع شود.

موسسه حقوقی نوران وکیل چطور در دعاوی حقوقی به شما کمک می‌کند؟

برهمین اساس موسسه حقوقی نوران وکیل، که هدف اصلی آن, “تسهیل ارائه خدمات حقوقی به عموم مردم” با کم هزینه ترین روش ممکن است ،بر تنظیم دادخواست قانونی و حرفه ایی توسط وکیل دادگستری دلسوز تاکید دارد. لذا موسسه حقوقی نوران وکیل در زمینه دعاوی حقوقی با دو روش اماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان است:

  1. تنظیم اظهارنامه و دادخواست مناسب با رعایت ضوابط قانونی دعاوی حقوقی و نیز تنظیم لایحه حرفه‌ایی با ترفندهای ظریف حقوقی در پیش برد روند پرونده نقش به سزایی ایفا می کند. یکی از اهداف اصلی موسسه نوران وکیل این است که با کمترین هزینه ممکن( باتوجه به هزینه بسیار بالای حق الوکاله) و بدون نیاز به ورود وکیل دادگستری دربیشتر پرونده ها،شما شخصا در دعوای حقوقی ، وکیل خود باشید. لازم به ذکر است، تنظیم اظهارنامه، دادخواست و لایحه دعاوی حقوقی توسط تیم متخصص وکلای پایه یک موسسه نوران انجام می گیرد.
  2. معرفی وکیل دارای پروانه رسمی وکالت دادگستری در تمام نقاط کشور عزیز مان ایران.

با توجه به رشد قارچ گونه موسسات حقوقی فاقد صلاحیت قانونی و حقوقی در دهی اخیر ،شاهد ان هستیم که افراد سودجو و شیادی در قالب این موسسات، پول و اموال مردم را با دادن وعده های واهی به یغما برده اند.
لذاموسسه حقوقی نوران وکیل این مهم را وظیفه خود دانسته که” بدون دریافت هیچ گونه مبلغی ” از شما عزیزان با معرفی وکلای مجرب و متخصصِ کانون وکلا و مرکز مشاوران از کلانشهرهای: از جمله اهواز ،تهران، شیراز و…آمادگی ارائه کلیه خدمات حقوقی در بستری امن و شفاف به تمام هموطنان عزیز را دارد.

مزیت موسسه حقوقی نوران وکیل

مزیت ویژه موسسه حقوقی نوران وکیل در برابر سایر موسسات حقوقی این است که ارتباط شما مستقیما توسط وکیل پایه یک دادگستری پاسخ داده می‌شود. به این طریق ارائه خدمات حقوقی غیر حضوری از جمله تنظیم اوراق قضایی و نیز معرفی وکیل مناسب و مطمئن به هموطنان گرامی به نحو احسن و با نظارت کامل مدیر موسسه نوران وکیل صورت گیرد.

 

همین حالا با ما تماس بگیرید.