وکالت دعاوی خانوادگی نوران وکیل موسسه وکالت در سراسر ایران

وکالت دعاوی خانوادگی

آخرین به‌روز رسانی ۲۶ آذر ۱۴۰۲
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email

دعاوی خانواده طیف گسترده ایی از دعاوی حقوقی جامعه کنونی ما را تشکیل می‌دهند. به همین دلیل وکالت در دعاوی خانواده امری تخصصی و بسیار مهم می‌باشد. موسسه حقوقی نوران وکیل با معرفی راه کارهای قانونی در زمینه وکالت و دعاوی خانواده، در بستری امن و شفاف، آماده ارائه خدمات حقوقی به هموطنان عزیز می‌باشد.
منظور از دعاوی خانوادگی به طور کلی آن قسم از دعاوی است که مربوط به کانون خانواده می شود. دعاوی مانند طلاق، فسخ نکاح، حضانت، مطالبه نفقه و مهریه و… از مهم‌ترین انواع دعاوی خانواده می باشند. این دعوای حتما باید در دادگاه خانواده مطرح شوند.
لذا در صورتی که دعوای خانوادگی در دادگاهی غیر از دادگاه خانواده مطرح شود، دادگاه باید قرار عدم صلاحیت صادر کند و پرونده را به دادگاه خانواده بفرستد. که این امر موجب اتلاف وقت بسیار ذینفع می‌شود و ممکن است حق خواهان نیز ضایع شود. برهمین اساس اخذ مشاوره حقوقی مناسب از تیم وکلای موسسه نوران وکیل، در تشخیص نوع دعوا در پرونده های خانواده اهمیت به سزایی دارد.

موسسه حقوقی نوران وکیل در زمینه دعاوی خانواده با دو روش آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان است:

  1.  تنظیم اظهارنامه و دادخواست مناسب با رعایت ضوابط قانونی دعاوی خانواده و نیز تنظیم لایحه حرفه ایی با ترفند های ظریف حقوق خانواده در پیش برد روند پرونده نقش به سزایی دارد. یکی از اهداف اصلی موسسه نوران وکیل این است که با کمترین هزینه ممکن (باتوجه به هزینه بسیار بالای حق الوکاله) و بدون نیاز به ورود وکیل دادگستری در پرونده، ،شما شخصا در دعوای خانوادگی، وکیل خود باشید. لازم به ذکر است، تنظیم اظهارنامه، دادخواست و لایحه دعاوی خانواده توسط تیم متخصص وکلای پایه یک موسسه نوران انجام می گیرد.
  2. معرفی وکیل دارای پروانه رسمی وکالت دادگستری در تمام نقاط کشور عزیز مان ایران.

با توجه به رشد قارچ گونه موسسات حقوقی فاقد صلاحیت قانونی و حقوقی در دهی اخیر ،شاهد ان هستیم که افراد سودجو و شیادی در قالب این موسسات، پول و اموال مردم را با دادن وعده های واهی به یغما برده اند.
لذاموسسه حقوقی نوران وکیل این مهم را وظیفه خود دانسته که” بدون دریافت هیچ گونه مبلغی ” از شما عزیزان با معرفی وکلای مجرب و متخصصِ کانون وکلا و مرکز مشاوران از کلانشهرهای: از جمله اهواز ،تهران، شیراز و…آمادگی ارائه کلیه خدمات حقوقی در بستری امن و شفاف به تمام هموطنان عزیز را دارد.

با ما در تماس باشید

در صفحه تماس با ما می‌توانید از طریق تلفن, ایمیل, چت یا به صورت تعیین وقت حضوری با ما تماس بگیرید.

مزیت ویژه موسسه حقوقی نوران وکیل این است که تماس شما مستقیما توسط وکیل پایه یک دادگستری پاسخ داده خواهد شد. تا ارائه خدمات حقوقی غیر حضوری از جمله تنظیم اوراق قضایی و نیز معرفی وکیل مناسب و مطمئن به هم وطنان گرامی به نحو احسن و با نظارت کامل مدیر موسسه نوران وکیل صورت گیرد.