مشاوره حقوقی

آخرین به‌روز رسانی ۳ آبان ۱۴۰۱
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email

مشاوره حقوقی تخصصی و کاربردی نیازمند اطلاعات حقوقی گسترده و کاملی از قوانین و مقررات مختلف می باشد.  شوربختانه, عرفی که در جامعه وکالت و نیز عموم مردم رواج یافته، این است که، به مشاوره حقوقی قبل از طرح دعوا اهمیت بسزایی قائل نشده و استفاده از خدمات وکیل بعد ایجاد مشکل و طرح دعوا در دادگاه صورت می‌گیرد. و این مورد اهمیت این ضرب المثل معروف که  نوش دارو بعد از مرگ سهراب بی‌ثمر می‌باشد را به عمد و یا از روی ناآگاهی فراموش کرده است. و شاید دلیل این فراموشی در بیشتر حالات مربوط به مسائل مالی باشد.

یک مشاور حقوقی خوب،  فرد با تجربه ای است که نسبت به مسائل حقوقی و قوانین اشراف کامل دارد. چنین شخصی باید صادق، امانت دار و متعهد باشد و در زمان مناسب تصمیم صحیحی اتخاذ کند.

هدف اصلی و اساسی موسسه حقوقی نوران وکیل این است که خدمات مناسب از جمله مشاوره تخصصی و راه گشا را حق هر شهروند ایرانی با کمترین هزینه می داند. شاید جای اغراق نباشد که ۷۰ درصد مسائل و مشکلات حقوقی مردم با یک مشاوره خوب ومناسب قابل حل بوده و نیازی به طرح دعوا توسط وکیل دادگستری و پرداخت هزینه های هنگفت توسط مال باخته یا زیان دیده نباشد.

با دریافت مشاوره حقوقی از اعضای موسسه حقوقی نوران وکیل، هم در وقت و هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

برای دریافت مشاوره حقوقی تخصصی و حرفه ایی می توانید نوع مشاوره دریافتی خود را با توجه به نیازمندیهای پرونده‌ی حقوقی به صورت مشاوره حضوری یا مشاوره غیرحضوری انتخاب کنید.

موسسه حقوقی نوران وکیل در تمامی زمینه های حقوقی و کیفری از جمله خانواده، طلاق، مهریه، نفقه، حضانت، چک، سفته، ملکی ، تغییر نام و نام خانوادگی، تغییر سن در شناسنامه، دیه کلاهبرداری، تخلیه، سرقفلی و…. بهترین راه حل ها را به شما ارائه می دهد.

 

کافیست با ما در تماس باشید:

اطلاعات کامل تماس با نوران وکیل را در این صفحه مشاهده کنید.