احمد نورانی

۱۲ آبان ۱۴۰۱

ابزار جدید و پیشرفته در اختیار قضات 

به نقل از دیده بان هشتم : رئیس مرکز آمار و فناوری قوه قضائیه گفت: به‌محض ارجاع پرونده، تمام سوابق قضائی افراد به‌صورت هوشمند در اختیار قاضی قرار خواهد گرفت تا شناخت دقیق و جامع‌تری از پرونده قضایی داشته باشند.
کاظمی‌فرد، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در جلسه امروز شورای‌عالی قوه قضائیه با اشاره به سامانه سابقه‌یابی خودکار و هوشمند که از یک ماه پیش در اختیار معاونین ارجاع محاکم قضائی و قضات شعب قرار گرفته است، اظهار کرد: در نتیجه این اقدام، تمامی سوابق یک فرد در سامانه‌های قضائی به‌صورت خودکار و هوشمند در اختیار معاونین ارجاع محاکم قضائی و قضات شعب قرار می‌گیرد تا آنها شناخت دقیق و جامع‌تری از پرونده قضائی فرد موردنظر به دست بیاورند.
وی با بیان اینکه در سامانه سابقه‌یابی خودکار و هوشمند، کلیه پرونده‌های جریانی، سوابق زندان، محکومیت‌ها، دادخواست‌ها و شکواییه‌های ارجاع‌نشده و همچنین مجرم یا شاهد حرفه‌ای بودن فرد، در اختیار معاونین ارجاع محاکم قضائی و قضات شعب قرار می‌گیرد، گفت: استفاده از این سامانه علاوه بر تأثیر قابل‌توجهی که در اتقان آرا دارد، باعث کاهش مدت زمان توقف دادخواست‌ها در کارتابل معاونین ارجاع و همچنین تسریع در رسیدگی‌ها می‌شود.
مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

ابلاغ قانون جدید تسهیلات ازدواج

اختبار/ قانون پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، فرزند و وام مسکن فرزند سوم و بیشتر به شبکه بانکی ابلاغ شد. تسهیلات قرض الحسنه ازدواج: تسهیلات

شیوه‌ی جدید کلاهبرداری اینترنتی

پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ، نسبت‌به شیوه‌ی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *