احمد نورانی

۲۴ فروردین ۱۴۰۲

استخدام فارغ التحصیلان رشته حقوق و فقه و مبانی حقوق

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : دهمین آزمون دستگاه‌های اجرایی کشور از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی منتشر شد. این آزمون به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیش از ۱۵ دستگاه اجرایی (وزارتخانه‌ها، سازمان و شرکت دولتی) برگزار می‌شود.
فرایند ثبت نام برای شرکت در دهمین آزمون استخدامی کشور برای جذب نیرو در بیش از ۱۵ دستگاه اجرایی ۱۴۰۲ از طریق وبگاه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز شد و روز دوشنبه ۴ اردیبهشت به پایان می‌رسد.
متقاضیان شرکت در آزمون توجه داشته باشند که این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و ثبت‌نام پس از اتمام مهلت یاد شده غیرفعال خواهد شد.
داوطلبان متقاضی استخدام می‌توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز شغل محل‌های استخدام رشته‌ها مقاطع تحصیلی و سایر شرایط در هر یک از دستگاه‌ها مفاد دفترچه راهنمای آزمون را مطالعه و نسبت به ثبت‌نام در بازه زمانی یاد شده اقدام کنند.
دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی روز جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و توضیحات لازم در خصوص تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و سایر موارد در دفترچه راهنمای آزمون اعلام می‌شود.
لازم به ذکر است دانش آموختگان رشته حقوق و فقه ومبانی حقوق با شرکت در این آزمون می توانند در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، سازمان شیلات، سازمان ملی استاندارد، سازمان امور مالیات کشور، وزارت راه و شهر سازی ، پست بانک ، گمرک جمهوری اسلامی ایران بعنوان کارشناس حقوقی استخدام شوند.

 

دفترچه راهنمای آزمون را می توانید از اینجا دانلود کنید:

دانــلود فایل

 

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *