احمد نورانی

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

حیله و مکر وکیل که حقیقت را آشکار کرد

چنان که معروف است پرونده های اغتصاب( زنای به عنف و زور) در اکثر کشورها بسیار شایع می باشد.اثبات این جرم برای پلیس و مراجع قضایی  بسیار دشوار بوده و این درحالی است که برخی از زنان  از عمد و با نیت به دست اوردن پول از مردان پولدار  این ادعا را در دادگاه مطرح می کنند.
در این باب یک داستانی وجود دارد که یک زن پرونده کیفری علیه یک مرد بسیار ثروتمند  به اتهام زنای به عُنف مطرح کرده بود.
در این پرونده وکیل مدافع راهی برای رد دعوای او و دفاع پیدا نکرد. پس اظهار نمود که موکلش تمام خسارت ها را پرداخت خواهد کرد. پس از آن اضافه کرد و گفت: جانب قاضی ، موکلم یک دعوای اضافی در راستای ماهیت دعوای شاکی نیز دارد و موضوع  این دعوا جبران خسارت های وارده به مبلغ یک میلیون دولار جهت تخریب و تلف شدن اشیاء هنری وظروف سفالی عتیقه کمیاب موجود در اتاق خواب هنگام عمل زورگیری توسط شاکی  است، که موکل خواهانِ جبران خسارت های وارده از ناحیه زن می باشد.
در این هنگام زن اعتراض کرد و در پاسخ به ادعای وکیل مدافع گفت: این چیزها هرگز اتفاق نیفتاده و هیچ نزاعی بین من و آن اقا رخ نداده است. در این هنگام قاضی از حیله زن آگاه شد.چون زنای به عنف باید همراه با نزاع و زورگیری باشد. واین سخن زن، حقیقت را اشکار نمود. و قاضی ادعای زن را رد کرد و آن مرد ثروتمند را تبرئه نمود.

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *