احمد نورانی

۱ مرداد ۱۴۰۲

آزمون وکالت ۱۴۰۲ به تعویق نمی‌افتد

نایب رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) بر برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۲ در تاریخ مقرر تاکید کرد.
در آستانه برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۲ برخی داوطلبان درخواست تغییر زمان آزمون را مطرح کرده‌اند. آنها دلایلی مانند گرمای هوا و قرار گرفتن روز آزمون در ایام ماه محرم را برای این خواسته عنوان می‌کنند.

بااینحال نایب‌رئیس اسکودا تاکید دارد که آزمون مطابق زمان‌بندی مقرر برگزار خواهد شد.

ابراهیم کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار اختبار اظهار داشت: تا پایان هفته جاری سازمان سنجش اطلاعیه درخصوص زمان پرینت کارت و حوزه‌های برگزاری آزمون را منتشر خواهد کرد‌. هفته آینده نیز کارت ورود به جلسه منتشر خواهد شد.

آزمون نیز صبح روز سیزدهم مردادماه برگزار خواهد شد./دیده بان هشتم

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

استعلام برخط وضعیت خودرو

  کلاهدوزان با اشاره به بهره‌برداری از امضای الکترونیکی، گفت: مزیت دیگر این خدمت استفاده از امضای الکترونیکی است، یک بحث جدی که در پرونده‌های

2 پاسخ

  1. هوا به شدت آلودس؛ من به خاطر مشکل ریوی با ماسک رفت و امد میکنم. بخاطر گرمی هوا چندین مرتبه کارم به اورژانس کشیده. با همه این مشکلات ایام سوگواری حضرت ارباب هم هست. توی آمریکا و انگلیس هم مردم علیرغم مسلمون نبودن واسه محرم عزاداری میکنن اونوقت ما بخاطر کج سلیقگی مدیران باید از عزاداری محروم بشیم. این مسئله خیلی مهمه بخدا. چرا ما باید همیشه خدا چوب جهالت مدیرانو برنامه ریزانو بخوریم؟ از بچگی یادمون دادن کل یوم عاشورا کل ارض کربلا.
    باشه اصلا با هزار دلگیری بی خیال مراسم بشیم اما امثال من که بیماریم چطوری با ماسک تو دمای بالای ۴۰درجه سر جلسه آزمون بشینیم.
    بخدا درکش واسه شماها که سلامتید سخته. همش استرس روز آزمونو دارم؛ اینا بهانه گیری نیست و ربطی به نخوندن نداره. همش میترسم روز آزمون بالا بیارمو حالم بد بشه؛ هر چی زحمت کشیدم از بین میره. من دو هفته س شبا از استرس گرما خوابم نمیبره.
    نمیتونید منو امثال منو درک کنید اما میتونید کمک کنید تو شرایط بهتری برگزار بشه.

    1. وقت بخیر خانم سارا
      در وهله اول با ارزوی سلامتی و تندرستی بر شما دوست گرامی
      متاسفانه تصمیمات مربوط به مسایل فورس ماژور از جمله تعطیل شدن مربوط به گرمای هوا یا الودگی و…. در کشور به صورت آنی و لحظه ای و بدون کسب نظرات کارشناسی شده اتخاذ می شود که بدیهی است همه جوانب و شرایط را پوشش نمی دهد.
      به هر حال امیدواریم که شما و همه داوطلبان این آزمون حقوقی در کمال سلامتی این ازمون را با موفقیت به انجام برسانند.
      با ارزوی شاد کامی و پیروزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *