احمد نورانی

۱۰ آبان ۱۴۰۲

اطلاع رسانی به بازنشستگان از طرف صندوق بازنشستگی کشوری سبب کاهش شکایت از این سازمان خواهد شد

رئیس دیوان عدالت اداری طی نامه ای به مدیرعامل صندوق بازنشستگی خواستار اطلاع رسانی به بازنشستگان از طرف صندوق بازنشستگی شد.

به گزارش روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری، عدم اشراف به قوانین از سوی بازنشستگان را از موارد مراجعه به دیوان عدالت اداری دانست و طی نامه به مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور اطلاع رسانی جامع را متذکر شد.

در ادامه این نامه آمده است، مراجعات مکرر و طرح دعاوی متعدد توسط بازنشستگان در دیوان عدالت اداری اغلب به دلیل عدم اشراف به قوانین و مقررات ذیربط و بالاخص رای وحدت رویه شماره ۶۳۶ مورخ ۱۳۸۷/۰۹/۲۴ می باشد.

در ادامه تاکید شده است؛ این عدم اطلاع از قوانین موجب اتلاف وقت بازنشستگان محترم و افزایش هزینه های جانبی برای ایشان و همچنین از طرف دیگر موجب انباشت کثیر پرونده ها در دیوان عدالت اداری نیز می شود. لذا اطلاع رسانی جامع و مناسب در باب ضرورت اجرای قوانین و مقررات ذیربط توسط جامعه هدف و لزوم رعایت رای وحدت رویه مذکور می تواند از این مساله جلوگیری کند و در همین راستا دیوان عدالت اداری از صندوق بازنشتگی کشوری خواست تا در جهت اطلاع رسانی کامل به بازنشستگان محترم هر چه بیشتر تلاش نماید.

کد خبر:۲۹۱۷
تاریخ خبر: یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

استعلام برخط وضعیت خودرو

  کلاهدوزان با اشاره به بهره‌برداری از امضای الکترونیکی، گفت: مزیت دیگر این خدمت استفاده از امضای الکترونیکی است، یک بحث جدی که در پرونده‌های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *