احمد نورانی

۱۷ خرداد ۱۴۰۲

بخشنامه شناور شدن ساعت کاری مادران دارای فرزند خردسال صادر می‌شود

به نقل از دیده بان هشتم : معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور از صدور یک بخشنامه برای شناور شدن ساعت کاری زنان با فرزند زیر ۷ سال خبر داد.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با شناور شدن ساعت کاری بانوان گفت: رئیس جمهور با جدیدت دستور پیگیری این موضوع را در جلسه هیات دولت صادر کرد و گفت که مسئله بانوان و خصوصا بانوانی که فرزند خردسال دارند باید با جدیت مورد توجه قرار بگیرند و تخفیف ویزه برای آنها قائل شویم.

وی تاکید کرد: درباره شناور شدن شروع ساعت کار بانوان بخشنامه صادر خواهد شد تا آن دسته از کسانی که کودک زیر ۷ سال دارند از این مزیت بهره ببرند.

گفتنی‌ست روز ۱۳ خرداد سازمان اداری و استخدامی کشور درباره ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی اعلام کرده بود که ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است.

این سازمان همچنین تاکید کرده بود قاعده شناوری ساعت شروع به کار در شهر تهران لغو شده است.

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

آمار عجیب شاهدان حرفه‌ای

رئیس مرکز آمار قوه قضاییه: در دو ماه ابتدایی امسال ۳۶ هزار نفر به دستگاه قضایی وارد شده‌اند که به شاهد حرفه‌ای بودن آن‌ها مشکوکیم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *