احمد نورانی

۲۳ مرداد ۱۴۰۲

بیانیه اسکودا در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

به نقل از دیده بان هشتم : در پی وقوع دومین حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی علیه السلام، روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با انتشار بیانیه‌ای این حادثه را محکوم کرد.
به گزارش روابط عمومی اسکودا، متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

وقوع حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی(ع) که برای دومین مرتبه اتفاق افتاد و منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران و هموطنان عزیزمان شد، موجب تاثر و تالم خاطر هر انسان آزاده و شریفی است.

بدون شک این حادثه تروریستی که به فاصله کمی از جنایت پیشین صورت گرفت، نشان از رویکرد سبعانه و خوی خون‌ریز ایران‌ستیزانی دارد که آرامش و امنیت مردم کشورمان را نشانه گرفته‌اند.

اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران به نمایندگی از عموم وکلا و سایر منتسبان به جامعه حقوقی کشور، ضمن محکومیت این حادثه تروریستی جنایت‌بار و تاکید بر یکپارچگی و همگرایی تمامی ارکان و اجزای کشور در پاسداری از امنیت و مقابله با تروریسم تکفیری، شهادت یکی از خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ را در این حادثه به عموم مردم شریف ایران، علی‌الخصوص مردم دیار شعر و ادب و تمدن، شیراز و خانواده‌ شهید گرانقدر تسلیت عرض نموده و برای مجروحان این حادثه، آرزوی بهبودی و شفای عاجل را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نماید.

روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

آمار عجیب شاهدان حرفه‌ای

رئیس مرکز آمار قوه قضاییه: در دو ماه ابتدایی امسال ۳۶ هزار نفر به دستگاه قضایی وارد شده‌اند که به شاهد حرفه‌ای بودن آن‌ها مشکوکیم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *