احمد نورانی

۲ آبان ۱۴۰۲

تشکیل شبکه وکلای مدافع فلسطین

به نقل از خبرخوان حقوقی میزان:
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه: تشکیل شبکه وکلای مدافع مظلوم فلسطین در عرصه کشورهای اسلامی را پیگیری می‌کنیم تا از ظرفیت وکلا در دیگر کشورها نیز استفاده کنیم. در این باره شبکه‌سازی خوبی صورت گرفته تا از ظرفیت کانون وکلا، حقوقدانان،  مرکز وکلای قوه قضاییه، اساتید دانشگاه و فرهیختگان علمی و سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده شود و از آن بتوان در دادگاه‌های بین‌الملی و ‌دادگاه‌های کشورهایی که می‌توانند براساس حقوق داخلی خود به جنایات رسیدگی کنند، بهره بگیریم. این اقدام خروجی موثر و خوبی خواهد داشت.

برای طرح دعوا در دادگاه بین‌المللی نیاز به حضور طیف زیادی از وکلا است که قربانیان فلسطینی باید به آن‌ها وکالت دهند که موضوع وکالت در حال برنامه‌ریزی است تا دفاع از مردم مظلوم صورت بگیرد.

درصددیم ‌تا امکانات حقوقی‌ را فراهم ‌کنیم تا در سفر سران رژیم صهیونیستی که در جنایات نقش دارند به کشورهای دیگر، تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند و وکلا می‌توانند سهم موثری در این زمینه ایفا کنند و می‌توانند مقامات کشورهای خود را در این خصوص اقناع کنند.

همچنین برنامه طرح دعوا از سوی وکلای مدافع فلسطین در کشورهای مختلف توسط قوه قضاییه در دست پیگیری است همچنین ‌درصدد هستیم تا مرکز مستندسازی حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی با تمرکز بر قربانیان و‌ جنایات و شناسایی عاملان و مرتکبان جنایت، از سوی مراکز پژوهشی و مردمی و رسانه‌ها با مرکزیت سازمان‌های همکار در دیگر کشورها تشکیل شود تا پیگیری جامع و مستندی برای رسیدگی به این جنایات صورت بگیرد. / تسنیم

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

آمار عجیب شاهدان حرفه‌ای

رئیس مرکز آمار قوه قضاییه: در دو ماه ابتدایی امسال ۳۶ هزار نفر به دستگاه قضایی وارد شده‌اند که به شاهد حرفه‌ای بودن آن‌ها مشکوکیم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *