احمد نورانی

۲۷ بهمن ۱۴۰۲

جریانی می‌خواهند اسکودا وجود نداشته باشد !!

به نقل از خبر خوان حقوقی میران /  جعفر کوشا در نشست فوق‌العاده شورای اجرایی اسکودا که بعد از ظهر امروز برگزار شد، بدون اشاره به محکومیت اسکودا به پرداخت  جریمه ۱۲۰ میلیاردی به خزانه دولت به کوشش «یک عضو هیات مدیره کانون وکلای مرکز» گفت: «در حال حاضر در درون نهاد، افرادی در حال خودزنی هستند و نهاد وکالت را از درون مورد هجمه قرار می‌دهند.

اداره نهاد وکالت باید همبستگی بیشتری با هم داشته باشیم، جریانی می‌خواهند اسکودا وجود نداشته باشد و بی‌جهت مسئله فربه بودن اسکودا را مطرح می‌کنند، لذا این مسئله بهانه‌ای بیش نیست.»

گفتنی است که «یک عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز» با طرح شکایت علیه اسکودا در سازمان تعزیرات حکومتی توانست به اتهام گران فروشی در آزمون وکالت ۱۴۰۲، این اتحادیه را به «پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان جریمه به خزانه دولت» محکوم شد.

این «عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز» خطاب به داوطلبان آزمون وکالت ۱۴۰۲ اعلام نمود است که در صورت قطعی شدن رای تعزیزات علیه اسکودا، علاوه بر پرداخت جریمه ‎گران‌فروشی ۱۲۰ میلیارد تومانی، هر یک از داوطلبان آزمون وکالت ۱۴۰۲ نیز می‌توانند مستند به رای مزبور با طرح شکایت علیه ‎اسکودا اضافه مبلغ پرداختی خود را مسترد کند.

همچنین این «عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز» افزوده بود که اگر لازم باشد درخصوص آزمون‌های وکالت سال‌های گذشته نیز شکایت ثبت خواهم کرد.

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

آمار عجیب شاهدان حرفه‌ای

رئیس مرکز آمار قوه قضاییه: در دو ماه ابتدایی امسال ۳۶ هزار نفر به دستگاه قضایی وارد شده‌اند که به شاهد حرفه‌ای بودن آن‌ها مشکوکیم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *