احمد نورانی

۱۴ مهر ۱۴۰۲

سارق خسته‌ای که روی تخت مالباخته خوابش برد/آینده شغلی‌ام خراب شد!

سارق خسته و پرکار، روی تخت مالباخته خوابش برد

به گزارش مهر : انواع و اقسام دزدی و کیف‌قاپی و سرقت موبایل آنقدر زیاد شده است که آدمی می‎‌ماند کدام یک را مثال بزند؛ ولی بگذارید بامزه‌ترین مجرم هفته را معرفی کنم. مجرمی که در هنگام دزدی در خانه مال‌باخته خوابش برده و دستگیر شده است. دزد خسته ماجرا می‌گوید: «وقتی بیدار شدم پلیس بالای سرم بود.» سارق پرکار و زحمت‌کش گفته که یک هفته نخوابیده بوده و شب‌ها با «بچه‌ها» به سرقت می‌رفته و روزها با موتور کار می‌کرده است.

او در خانه آخرین مالباخته تصمیم گرفتم چند دقیقه‌ای استراحت کند تا همدستانش برسند ولی خوابش می‌برد و وقتی بیدار می‌شود، با چند پلیس مواجه می‌شود. سارق بعد از دستگیری نگران این بوده که بعد از این دیگر در سرقت‌ها به او اعتماد نمی‌کنند! دقت کنید نگران این نبوده که دستگیر شده و حبس شامل حالش نمی‌شود! بلکه نگران آینده شغلی‌اش در میان سارقان بوده است!

حالا که بحث سرقت و مال باختن باز است یادآوری می‌کنیم در هفته‌های اخیر یکی دیگر از انواع جدید دزدی کلیک کردن روی لینک‌های ناشناسی است که برای شما فرستاده می‌شود. پیام‌هایی که با مضمون‌های متفاوت اعم از دریافت دو گیگ اینترنت، سهام عدالت و … را دریافت می‌کنید را حذف کنید و روی لینک‌ها کلیک نکنید. آنها اطلاعات شما را هک می‌کنند و در حساب‌های بانکی شما چیزی برای خودتان باقی نمی‌گذارند.

اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم در حال حاضر وضعیت به گونه‌ای است که در کوچه و خیابان‌ها و پیاده‌رو، توی ماشین یا روی موتور بهتر است گوشی موبایل خود را فراموش کنید وگرنه در کسری از ثانیه شما هم به جمع مالباختگان اضافه خواهید شد. با توجه به آمار روز افزون این دزدی‌ها، فعلاً راهی جز رعایت و مراقبت کردن از جان و مال خود نداریم./ مهر

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

استعلام برخط وضعیت خودرو

  کلاهدوزان با اشاره به بهره‌برداری از امضای الکترونیکی، گفت: مزیت دیگر این خدمت استفاده از امضای الکترونیکی است، یک بحث جدی که در پرونده‌های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *