احمد نورانی

۲۲ فروردین ۱۴۰۳

  شکایت شرکت تپسی از شرکت اسنپ

به‌تازگی نتیجه نهایی پرونده شکایت شرکت تپسی از شرکت اسنپ در خصوص ادعای استفاده از سیم‌کارت‌های جعلی برای جمع‌آوری اطلاعات کاربران راننده منتشر شده است. موضوع شکایت ثبت شده علیه اسنپ شامل دسترسی غیرمجاز، جعل رایانه‌ای (ساخت جعلی) و اخلال در نظم و تشویش اذهان عمومی بوده که در نهایت دادگاه هیچ کدام از این موارد را محرز ندانسته است.

این پرونده قضایی ابتدا در شعبه ششم دادسرای ویژه جرایم رایانه‌ای رسیدگی شد و اسنپ از تمام اتهامات مطرح شده تبرئه و قرار منع تعقیب صادر شد. شاکی به رد اتهامات و قرار منع تعقیب صادر شده از سوی دادسرا اعتراض کرد و پرونده مجدد در دادگاه کیفری بررسی شد. اکنون دادگاه کیفری نیز اعتراض شاکی را رد و قرار منع تعقیب را تایید کرده است.

طبق حکم قطعی دادگاه اتهامات وارده به اسنپ بی‌اساس بوده است. در رای نهایی تایید شده که با توجه به محتویات پرونده، تحقیقات انجام شده و لایحه اعتراضی از جانب شاکی دلیل و مدرکی که موجب تغییر رای اولیه شود ارائه نشده است. در نهایت دادگاه اعتراض شاکی پرونده را رد و اعلام کرده تصمیم شعبه ششم بازپرسی مبنی بر رد تمامی اتهامات و اعلام برائت اسنپ و قرار منع تعقیب عینا تایید می‌شود و موردی برای تجدیدنظر باقی نمی‌ماند./ دیده بان ایران

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

  جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل در آمریکا

مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را به تصویب رساندند که با گسترده‌تر کردن دامنه تعریف «یهودستیزی» به‌دنبال محدود کردن انتقادها از رژیم‌صهیونیستی در بحبوحه گسترش اعتراضات

کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است

حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف: یکی از سیاست‌های دولت، خدمات الکترونیک است. یعنی یک سری خدمات نهادهای دولتی باید در بستر الکترونیکی انجام شود. یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *