احمد نورانی

۲۰ بهمن ۱۴۰۲

قوانین هوش مصنوعی در مدارس آلمان

به نقل از اعتماد آنلاین / مطالعه اخیر انجام شده توسط کارشناسان برجسته آموزش در آلمان نشان داد که استفاده از چت ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند “Copilot” از مایکروسافت و برنامه “Bard” از Google می‌تواند در افزایش آموزش موثر باشد.

مجله فن آوری نوشت: علیرغم قابلیت‌های این ابزارها، این مطالعه نیاز به شرایط و مقررات دقیق برای استفاده مسئولانه از آنها در مدارس را نشان می‌دهد.

با توجه به علاقه فزاینده به فناوری در آموزش، کمیته علمی دائمی در آلمان لزوم اتخاذ یک مرحله انتقال سریع را توصیه کرد که شامل آزمایش سیستماتیک با این ابزارها، با تمرکز بر واجد شرایط بودن معلمان و گسترش برنامه‌های آموزشی فوری است.

این مطالعه تاکید کرد که تصمیم نهایی و مسئولیت ارزیابی عملکرد باید در دستان انسان باقی بماند، در حالی که بر اهمیت واجد شرایط بودن معلمان برای درک و استفاده موثر از این تکنیک ها تاکید می‌شود./ جماران

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

آمار عجیب شاهدان حرفه‌ای

رئیس مرکز آمار قوه قضاییه: در دو ماه ابتدایی امسال ۳۶ هزار نفر به دستگاه قضایی وارد شده‌اند که به شاهد حرفه‌ای بودن آن‌ها مشکوکیم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *