احمد نورانی

۶ بهمن ۱۴۰۲

محاکمه «روبیالس» رییس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا

به نقل از اعتماد آنلاین / قاضی دادسرای ملی اسپانیا اعلام کرد روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا برای پاسخگویی به اتهامات وی در مورد تعرض جنسی به «جنیفر ارموسو» بازیکن تیم ملی بانوان اسپانیا در مراسم اهدای مدال‌های قهرمانی این تیم در پایان بازی فینال جام جهانی زنان استرالیای ۲۰۲۳ باید در دادگاه حاضر شود.

قاضی اما علاوه بر روبیالس، خواستار حضور آلبرت لوکه مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال مردان اسپانیا، خورخه ویلدا سرمربی پیشین تیم ملی بانوان و روبن ریورا مدیر بازاریابی فدراسیون فوتبال اسپانیا در دادگاه شده است. گویا این افراد هم در مظان اتهام کمک به روبیالس برای تحت فشار قرار دادن ارموسو هستند تا بازیکن تیم ملی بانوان اسپانیا بگوید که اتفاق رخ داده تعرض نبوده بلکه با رضایت وی صورت گرفته است.

دخورخه در این باره گفت: اینکه اقدام صورت گرفته ماهیت جنسی داشته است یا در نتیجه سرخوشی ناشی از کسب یک دستاورد ورزشی بزرگ بوده، دو مقوله‌ای است که باید در دادگاه تشخیص داده شود.
گفتنی است چندی پیش نیز فیفا،  لوئیس روبیالس را از انجام هرگونه فعالیت فوتبال داخلی یا بین المللی به مدت ۳ سال تعلیق کرد.

رییس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا، لوئیس روبیالس، پس از اقدام عجیب در مورد جنی هرموسو مهاجم تیم ملی زنان اسپانیا پس از پیروزی یک-صفر لاروخا مقابل انگلیس در فینال جام جهانی در سیدنی، مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت./ تسنیم

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

استعلام برخط وضعیت خودرو

  کلاهدوزان با اشاره به بهره‌برداری از امضای الکترونیکی، گفت: مزیت دیگر این خدمت استفاده از امضای الکترونیکی است، یک بحث جدی که در پرونده‌های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *