احمد نورانی

۲۴ آبان ۱۴۰۲

ورود دادستانی تهران به انتشار خبر متواری شدن شبنم نعمت زاده توسط نماینده مجلس

به گزارش میزان / نامه نگاری دادستان تهران با هیات رئیسه مجلس: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی کند که انتشار اخبار کذب از سوی علی خضریان در راستای وظیفه نمایندگی وی بوده است یا خیر؟

خبرگزاری قوه قضاییه نوشت: امروز از سوی خضریان نماینده مجلس با استناد به جلسه دادگاهی که در آبان ماه برگزار شده و به نقل از وکیل نعمت‌زاده و قاضی ادعا‌های خلاف واقع و بدون سند طرح شده است و بررسی‌ها نشان می‌دهد این موضوع هم غیر دقیق می‌باشد و موارد مطرح شده صحت ندارد.

در پی طرح ادعا‌های کذب صورت گرفته از سوی این نماینده مجلس، دادستانی تهران طی نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس خواستار این شد که هیات نظارت بر نمایندگان اعلام کند ایا اعلام خبر کذب متواری بودن یک محکوم اقتصادی جزو وظایف نمایندگی خضریان بوده است یا خیر؟

همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری رقابت‌های انتخاباتی برخی افراد جهت مطرح شدن و کسب رای سعی می‌کنند از شیوه‌های جعلی و متقلبانه به مسموم کردن فضای کشور روی بیاورند.

چندی پیش خضریان رئیس هیأت تحقیق و تفحص از شستا، در جمع خبرنگاران، گفت:
در جریان تحقیق و تفحص از شستا، مطالب و گزارش‌های متعددی به دست ما می‌رسد و پس از بررسی و صحت‌سنجی آنها، اعلام موضع می‌کنیم و به نهادهای نظارتی ارجاع می‌دهیم. بنابراین موضوع متواری شدن خانم شبنم نعمت‌زاده نیز بر همین اساس مطرح شده است.

بنده صحت این موضوع را ارجاع می‌دهم به جلسه دادگاهی که در همین روزهای اخیر به منظور بررسی شکوائیه از شبنم نعمت‌زاده تشکیل شده بود، وکیل مشارالیه در پاسخ به قاضی محترم، صراحتاً اعلام عدم حضور می‌کند و وقتی جناب قاضی مجدد می‌پرسد: یعنی «شبنم نعمت‌زاده متواری هستند؟» وکیل ایشان می‌گوید بله.
اصل این موضوع که خانم شبنم نعمت‌زاده در زندان نبوده است را با بیان اینکه مدتی پیش بر اساس زمان مقرر شده قانونی مرخصی رفته بوده و متعاقب آن مدتی غیبت کرده، پذیرفته است.
انتظار داریم با توجه به اینکه جرم خانم نعمت‌زاده جنبه عمومی داشته و حقوق بخش مهمی از مردم عزیزمان را تضییع کرده؛ اسناد مرخصی رفتن و بازگشت به زندان نامبرده را منتشر کنند.
شرکت رسا با مدیریت شبنم نعمت زاده و احمدرضا لشگری‌پور ضربه بزرگی به سیستم تولید و توزیع دارویی کشور در سال ۱۳۹۷ زده است./ خانه ملت

گفتنی است که چند روز پیش در واکنش به این ادعا روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد:
 شایعه مطرح شده در مورد متواری بودن شبنم نعمت زاده صحت ندارد و این محکوم اقتصادی هم اکنون در زندان اوین است و خبر متواری بودن وی کذب محض است.
 وی مدتی پیش طبق قانون مرخصی رفته بوده و متعاقب آن مدتی غیبت کرد که در همان مقطع زمانی هم بلافاصله حکم جلب صادر و بازداشت و روانه زندان شد.

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

استعلام برخط وضعیت خودرو

  کلاهدوزان با اشاره به بهره‌برداری از امضای الکترونیکی، گفت: مزیت دیگر این خدمت استفاده از امضای الکترونیکی است، یک بحث جدی که در پرونده‌های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *