احمد نورانی

۳۰ مهر ۱۴۰۲

وقوع جنایتی هولناک در دفتر کار یک وکیل دادگستری

به نقل از خبر خوان حقوقی میزان :  صبح روز پنج شنبه گذشته (۲۷ مهر ۱۴۰۲)، زنگ تلفن قاضی ویژه قتل عمد مشهد به صدا درآمد و خبر وقوع جنایتی هولناک در دفتر یک وکیل دادگستری، وی را به بلوار شاهد در منطقه قاسم آباد کشاند.

وکیل دادگستری که شاهد صحنه جنایت بود درباره این ماجرای تکان دهنده به مقام قضایی گفت: مقتول موکل من بود و با متهم به قتل اختلافات مالی داشت تا جایی که با شکایت «الف-غ» (مقتول)پرونده ای در دادسرا، تشکیل شده بود اما من قصد داشتم بین آن ها مصالحه برقرار کنم. با وجود این در جلسه قبلی به نتیجه ای نرسیدیم و این بار دوباره آن ها به دفتر وکالت من آمدند که متاسفانه در میان گفت و گو ها ناگهان «علیرضا-آ»(متهم)عصبانی شد و با کاردی که از زیر لباس هایش بیرون آورد به سمت موکل من هجوم برد و او را با ضربات متعدد کارد به قتل رساند.

 هنوز تحقیقات میدانی قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در دفتر وکیل دادگستری (محل جنایت) ادامه داشت که خبر بازداشت متهم به قتل در بیسیم های پلیس پیچید.

‌«علیرضا-آ» (متهم)  ۴۶ ساله درباره این ماجرای وحشتناک گفت: من و امیر با هم دوست بودیم و از سال ۱۴۰۰ تصمیم گرفتیم تا به صورت شراکتی  مصالح فروشی ساختمان راه اندازی کنیم به همین خاطر سرمایه ای فراهم کردیم و مشغول کار شدیم، قرار بود ۵ سال در یک ملک اجاره ای به کارمان ادامه دهیم اما بعد از گذشت ۲ ماه صاحب ملک از ما خواست مکان اجاره را تخلیه کنیم که همین موضوع موجب جدایی و به هم خوردن شراکت ما شد ولی مشکلات مالی بین ما به وجود آمد که در نهایت توافقنامه ای با یکدیگر تنظیم کردیم.

امیر به تعهداتش عمل نکرد چرا که قرار بود وجه برخی چک ها را پرداخت کند به همین خاطر هم من یک دستگاه کامیون را فروختم و این گونه اختلافات ما شدت گرفت و امیر به اتهام فروش مال غیر از من شکایت کرد. امروز هم در دفتر وکیل او قرار مصالحه گذاشته بودیم که ناگهان ادعا کرد مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از من طلبکار است به همین خاطر من هم در یک لحظه از شدت عصبانیت کنترلم را از دست دادم و با خشمی که وجودم را احاطه کرده بود ضربات کارد را بر پیکرش فرود آوردم و بعد هم به کلانتری رفتم./ روزنامه خراسان

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

آمار عجیب شاهدان حرفه‌ای

رئیس مرکز آمار قوه قضاییه: در دو ماه ابتدایی امسال ۳۶ هزار نفر به دستگاه قضایی وارد شده‌اند که به شاهد حرفه‌ای بودن آن‌ها مشکوکیم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *