احمد نورانی

۲۳ تیر ۱۴۰۲

وکلا مصادیق فساد اداری و اخلاقی در محاکم و ادارات تابعه دادگستری را گزارش دهند

به نقل از دیده بان هشتم : روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز در اطلاعیه ای از وکلا برای ارائه گزارشات مرتبط با فساد اداری و اخلاقی در محاکم و ادارات تابعه دعوت کرد.
به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز، این کانون با هدف حمایت از وکلای دادگستری و حفظ جایگاه حرفه وکالت، همچنین مبارزه با فساد اداری و اخلاقی در محاکم دادگستری اقدام به انجام این کار کرده است و همچنین اعلام شده که پیگیری قانونی در موارد گزارش شده ارائه خواهد داد.

با توجه به حضور مداوم وکلای دادگستری در دادگاه و مجتمع‌های قضایی، به نظر می‌رسد این قشر از فعالان حقوقی اشخاص خوبی برای نظارت بیرونی بر رفتارهای قضات و کارمندان دستگاه قضا بوده باشند.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع همکاران معزز می رساند؛ کانون وکلای دادگستری مرکز در نظر دارد در جهت حمایت از وکلای دادگستری و حفظ جایگاه حرفه وکالت، همچنین مبارزه با فساد اداری و اخلاقی در محاکم و ادارات تابعه اقدامات قانونی و پیگیری جدی بعمل آورد.
در این راستا از همکاران دعوت می شود گزارشات و مطالب مرتبط را در روزهای دوشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ به اتاق ۱۴ (اداره روابط عمومی) ارائه نمایند.

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

ادله اثبات دعوا (علم قاضی)

بازپرس دادسرای ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز در یادداشتی به موضوع علم قاضی به عنوان یکی از ادله اثبات دعوا پرداخت. در این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *