احمد نورانی

۲۸ بهمن ۱۴۰۲

پارک کردن در مقابل منزل دیگری سد معبر است

سرهنگ شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: توقف و پارک کردن در مقابل منازل دیگران جز مصادیق سد معبر است.

چند وقت پیش در خیابان مطهری خودرویی مقابل یک مرکز امدادی پارک کرده و ورود به مرکز را مسدود کرده بود که پلیس راهور با جرثقیل آن خودرو را از محل خارج و به پارکینگ منتقل کرد.

شهروندان می‌توانند در این خصوص با پلیس ۱۱۰ تماس و همکاران بنده با مالک وسیله نقلیه تماس گرفته و هشدار لازم را در خصوص جابجایی وسیله نقلیه به وی می‌دهند.

توقف در خلاف مسیر مجاز نیز جز مصادیق توقفات غیر مجاز و خطرناک است. وقتی راننده‌ای خلاف جهت پارک می‌کند هنگام خروج از پارک دید کمتری نسبت به جریان ترافیک داشته و ممکن است باعث تصادف و برخوردهای دیگر با موانع و یا حتی عابرین پیاده گردد. پس این تخلف نیز جز مصادیق تخلفات غیر مجاز است و نرخ جریمه آن خیلی پایین است.

زمانی که جریمه در مقابل تخلف برای برخی از رانندگان صرف دارد آنها اقدام به انجام تخلف می‌کنند. وقتی جای پارکی نیست و یا مبلغ پارکینگ بیشتر از جریمه است دقیقاً همین اتفاق می‌افتد و راننده اقدام به انجام تخلفات می‌کند و به خود اجازه می‌دهد تا قوانین و مقررات را نادیده بگیرد./مهر

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

آمار عجیب شاهدان حرفه‌ای

رئیس مرکز آمار قوه قضاییه: در دو ماه ابتدایی امسال ۳۶ هزار نفر به دستگاه قضایی وارد شده‌اند که به شاهد حرفه‌ای بودن آن‌ها مشکوکیم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *