احمد نورانی

۱۹ آبان ۱۴۰۲

۳۰ درصد از پاداش بازنشستگان فرهنگی به‌زودی پرداخت می‌شود

به گزارش ایسنا : وزیر آموزش و پرورش از پرداخت ۳۰ درصد از پاداش بازنشستگان این وزارتخانه در آینده نزدیک خبر داد.

رضا مراد صحرایی در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار کرد: پرداخت پاداش بازنشستگان، یکی از اقداماتی است که در دستور کار قرار داده ایم و ۳۰ درصد آن در آینده نزدیک پرداخت می شود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم پاداش بازنشستگان تا سال گذشته را امسال تصفیه کنیم و سال آینده نیز پرداخت پاداش بازنشستگان امسال را در برنامه قرار دهیم.

وی ادامه داد: اعتبارات پرداخت پاداش بازنشستگان مربوط به چند دستگاه بزرگ کشور می‌شود که به صورت جدی پیگیر آن هستیم و امیدواریم گشایش‌های خوبی در آن ایجاد شود.

وزیر آموزش و پرورش همچنین گفت: با اصل درخواست فرماندار سملقان برای ساخت سه مدرسه در شهرستان های مانه و سملقان موافق هستیم اما باید جانمایی درستی برای آن‌ها انجام شود.

مراد صحرایی در خصوص جذب دانشجو معلمان نیز بیان کرد: آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان برای جذب دانشجو معلمان تصویب شده و آیین نامه اولیه آن در حال تدوین است و به محض نهایی شدن این موضوع، اعتبارات آن اعلام خواهد شد.

وی سرعت پیشرفت و توسعه خراسان شمالی در حوزه آموزش و پرورش را مناسب ارزیابی کرد و افزود: میانگین معدل دانش آموزان خراسان شمالی از میانگین کشوری بالاتر است و همین موضوع سبب شده است پس از تصویب تاثیر معدل در کنکور، بسیاری از دانش آموزان خراسان شمالی بتوانند در دانشگاه‌های خوب کشور قبول شوند.

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

استعلام برخط وضعیت خودرو

  کلاهدوزان با اشاره به بهره‌برداری از امضای الکترونیکی، گفت: مزیت دیگر این خدمت استفاده از امضای الکترونیکی است، یک بحث جدی که در پرونده‌های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *