احمد نورانی

۲۳ مهر ۱۴۰۲

بازگشایی سامانه یکپارچه برای ثبت‌نام ۶ خودرو وارداتی از فردا؛ متقاضیان ٣ روز فرصت دارند

بر اساس آخرین اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، سایت سامانه از صبح فردا (یکشنبه) برای ثبت‌نام متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و اولویت‌بندی شده‌اند، به مدت سه روز جهت ثبت‌نام شش خودروی وارداتیِ عرضه شده با تعیین سه اولویت مورد نظر خود، بازگشایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، ١٣ مهر ماه بود که سامانه یکپارچه تخصیص خودروها، از امکان ثبت‌نام خودروی وارداتی مورد نظر متقاضیان برای ثبت‌نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال گذشته، ثبت‌نام خود را انجام داده‌ و نوبت‌دهی شده‌اند خبر داده و اعلام کرده بود فرآیندهای قانونی و مجوزهای لازم (استاندارد، محیط‌زیست و…) توسط شرکت‌های واردکننده برای خودروهای وارد شده اخذ شده است.

یادآوری ‌می‌شود که مرحله اول ثبت‌نام خودروهای وارداتی، برای متقاضیانی که علاوه بر شرایط ثبت‌نام، وجه ۵٠٠ میلیون تومانی را در حساب وکالتی خود مسدود کرده بودند، در نیمه نخست اسفند ماه ١۴٠١ از طریق سامانه یکپارچه برگزار شد.

در حالی که در اطلاعیه اولیه در این رابطه مقرر شده بود هفته گذشته، بازگشایی سایت سامانه صورت پذیرد تا ثبت‌نام کنندگان خودروهای وارداتی برای ثبت درخواست خودروی موردنظر خود اقدام کنند، حال در جدیدترین اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام شده است که از فردا (یکشنبه) سایت سامانه برای ثبت‌نام متقاضیان فعال خواهد شد.

تاکید می‌شود که در این مرحله از ثبت‌نام خودروهای وارداتی، انتخاب خودرو صرفاً برای متقاضیان دارای اولویت است و ثبت‌نام جدیدی در این مرحله انجام نخواهد شد. 

در این مرحله از ثبت‌نام خودروهای وارداتی، آن دسته از متقاضیان  خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده است، سامانه جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از فردا (یکشنبه ٢۴ مهر ماه) به مدت سه روز تا ساعت ٢٣ و ۵۹ دقیقه روز سه‌شنبه (٢۵ مهر ماه) در دسترس خواهد بود.

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

آمار عجیب شاهدان حرفه‌ای

رئیس مرکز آمار قوه قضاییه: در دو ماه ابتدایی امسال ۳۶ هزار نفر به دستگاه قضایی وارد شده‌اند که به شاهد حرفه‌ای بودن آن‌ها مشکوکیم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *