احمد نورانی

۲۹ آذر ۱۴۰۲

تایید و تصویب نهایی سند ملی موسیقی کشور

در جلسه شورای‌عالی انقلابی فرهنگی سند ملی موسیقی کشور به عنوان یکی از اسناد مهم فرهنگی که با بهره‌گیری از نظرات رهبر انقلاب، فقها و همچنین اعضای خانه موسیقی تدوین شده بود، به تصویب رسید.

به گزارش نقل از مهر/ در جلسه شورای‌عالی انقلابی فرهنگی که عصر روز سه‌شنبه ۲۸ آذر ، برگزار شد، موضوع تعیین رئیس شورای فرهنگی اجتماعی خانواده و زنان این شورا مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت ضمن تشکر از خدمات خانم خزعلی، فهیمه فرهمندپور با کسب اکثریت آرای اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به سمت رئیس جدید این شورا و همچنین عضو حقوقی شورای‌عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد.

در این جلسه همچنین سند ملی موسیقی کشور به عنوان یکی از اسناد مهم فرهنگی که با بهره‌گیری از نظرات رهبری معظم انقلاب، فقها و همچنین اعضای خانه موسیقی تدوین شده بود، به تأیید و تصویب نهایی رسید.

با رأی اکثریت اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی اساسنامه فرهنگستان علوم نیز اصلاح و دو بند «امکان ایجاد گروه‌های علمی جدید» و «سقف اعضای پیوسته فرهنگستان» به آن اضافه شد.

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

استعلام برخط وضعیت خودرو

  کلاهدوزان با اشاره به بهره‌برداری از امضای الکترونیکی، گفت: مزیت دیگر این خدمت استفاده از امضای الکترونیکی است، یک بحث جدی که در پرونده‌های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *