احمد نورانی

۲۱ آبان ۱۴۰۲

توضیحات جبلی درباره شکایت از مهران مدیری

جبلی در پاسخ به ایسنا درباره ماجرای شکایت از مهران مدیری بیان کرد: دوستان ما در بخش حقوقی در حال بررسی و پیگیری هستند. این طبیعی است که یک سازمان به لحاظ حقوقی با افراد و موسسات مختلف، در اشکال مختلف با مشکل روبه‌رو شود و بالاخره قوانین و مقررات تکلیف را روشن می‌کند.

او در پاسخ به پرسش دیگر ایسنا درباره‌ی تولید برنامه‌ای از جنس «جام جم» که به نقد خود رسانه ملی می‌پردازد و اینکه آیا قرار برنامه‌هایی از این دست ادامه‌دار باشد و به حوزه‌های دیگر هم تسری پیدا کند؟ توضیح داد: اساسا نقد سازنده و استفاده از دیدگاه‌های مختلف در خصوص موضوعات مختلف از راهبردهای ما در رسانه ملی است. در حوزه‌های مختلف اعم از رسانه، فرهنگ، اقتصاد، سیاست، مباحث فکری و ورزش، یکی از جذابیت‌های رسانه استفاده از دیدگاه‌های متفاوت در جریان‌های فکری مختلف با موضوعات گوناگون است. یکی از موضوعاتی که در طول این سال‌ها مغفول مانده بود، اینکه خود رسانه ملی در افکار عمومی محل نقد بسیاری می‌تواند باشد. موافقان و مخالفان مختلفی درباره موضوعات مختلف و مرتبط با ماموریت رسانه ملی وجود دارد. از روز اول دغدغه ما همین بود و در همان ماه‌های اول وعده دادم که برنامه‌ای در این خصوص روی آنتن خواهیم برد. متاسفانه آماده‌سازی این برنامه طول کشید و من از همکاران خودم گله دارم که چرا دیر شروع شد اما حالا در حال گذر مراحل پختگی خودش است و ان‌شاءالله ادامه خواهد داشت.

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

استعلام برخط وضعیت خودرو

  کلاهدوزان با اشاره به بهره‌برداری از امضای الکترونیکی، گفت: مزیت دیگر این خدمت استفاده از امضای الکترونیکی است، یک بحث جدی که در پرونده‌های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *