احمد نورانی

۱۱ مرداد ۱۴۰۲

رفع مسدودسازی طاقچه پس از تعهد قضائی

به نقل از شهروند : رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد:
پیرو تعهد قضائی شرکت “خدمات هوشمند ایده طلایی هاتف معاصر”، مالک سکوی طاقچه به دادستانی مبنی بر رعایت مقررات جاری کشور و دریافت مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با موافقت این وزارت خانه مقرر شد که کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه نسبت به رفع مسدودسازی آن اقدام کند.

بعد از مسدود سازی طاقچه  در روزهای اخیر، روزنامه فرهیختگان در پستی با عنوان “پس می‌شود بگویید چه کسی موافق بود و بست؟” نوشت:
واکنش معاون علمی رئیس‌جمهور به تعطیلی برخی سکوها(پلتفرم‌ها) در روزهای اخیر:.
سکو، کارخانه و…. نباید تعطیل شود، تعطیلی به افرادی که از آن استفاده می‌کنند و همینطور به اشتغال و امید و تولید آسیب می‌زند.
مدیران کسب و کارها برای اجرای قانون مسئولیت دارند و می‌بایست برای جلوگیری از تخلف در تعامل با تنظیم گران بخشی، اقدام کنند.اگر عضوی از مجموعه‌ای تخلفی کنند، مدیران آن‌ها باید تدبیر و در صورت لزوم برخورد کنند.
وزیر ارتباطات هم در واکنش به واکنش معاون علمی گفته، من و رئیس جمهور هم مخالفیم

سخنگوی قوه قضاییه گفته است: پرونده قضایی برای این سکوها(طاقچه، دیجی‌کالا و ازکی) در واحدهای قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده اما باید به اطلاع برسانم که اگر پلمب یا توقیف‌هایی در این زمینه صورت پذیرفته است، بدون اطلاع و صدور دستور مربوطه از سوی قوه قضائیه بوده و ما تاکنون چنین دستوری مبنی بر پلمب اماکن یا واحدهای متخلف صادر نکرده‌ایم.
“پس می‌شود بگویید چه کسی موافق بود و بست؟”

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

ابطال آیین نامه  «انستیتو پاستور ایران»

هیات عمومی دیوان عدالت اداری رای به ابطال بخشی از آیین‌نامه انتخاب رؤسای بخش‌ها و مدیران گروه تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران که اشخاص دارای محکومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *