نوران وکیل > مقالات > حقوقی > خدمات حقوقی برخط(آنلاین) موسسه نوران وکیل
خدمات حقوقی برخط

خدمات حقوقی برخط(آنلاین) موسسه نوران وکیل

موسسه حقوقی نوران وکیل قصد دارد خدمات حقوقی تخصصی متنوعی را با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استفاده از هوش مصنوعی را به صورت غیر حضوری و آنلاین به شما هموطنان گرامی معرفی و ارائه دهد خدمات حقوقی آنلاین موسسه نوران وکیل را می‌توانید با توجه به نیاز خود از موارد زیر انتخاب کنید:

مقاله مرتبط: مشاور حقوقی خوب کیست؟

الف) انواع مشاوره‌های حقوقی آنلاین و برخط

1- مشاوره حقوقی متنی رایگان از طریق چت با کارشناسان موسسه

2- مشاوره حقوقی صوتی با دریافت هزینه ۸۰ هزار تومان

3- مشاوره حقوقی تصویری با دریافت هزینه ۱۲۰ هزار تومان

این سه نوع مشاوره به صورت برخط و بدون نیاز به مراجعه حضوری و حتی گرفتن شماره تماس از طریق ارتباط اینترنتی با ورود به وبسایت موسسه نوران وکیل ممکن است.

مشاوره آنلاین و رایگان موسسه حقوقی نوران وکیل

ب) تنظیم انواع اوراق قضایی به صورت غیر حضوری

1- تنظیم انواع دادخواست‌های حقوقی. از جمله دادخواست اثبات بیع شفاهی، دادخواست واخواهی، دادخواست ورود ثالث دادخواست مطالبه چک صیاد ثبت نشده و….

2- تنظیم انواع شکوائیه‌های کیفری. من جمله شکواییه کلاهبرداری، شکواییه خیانت در امانت، شکواییه شهادت دروغ و….

3- تنظیم انواع لوایح دفاعی حقوقی و کیفری. از جمله لایحه رد دعوای اعسار، لایحه شوهر در مطالبه نفقه، لایحه ضرب و جرح در لوث و…..

4- تنظیم انواع اظهارنامه‌های حرفه‌ایی. من جمله اظهارنامه تنظیم سند رسمی خودرو، اظهارنامه اعلام فسخ قرارداد و…

5- تنظیم انواع درخواست‌های قانونی, از جمله درخواست صدور اجراییه از رأی داوری، درخواست گرفتن کپی از پرونده، درخواست تعقیب مجدد متهم و….

تنظیم این اوراق به صورت غیرحضوری و توسط تیم تخصصی و مجرب موسسه حقوقی نوران وکیل انجام می‌گیرد. اگر شما به هر دلیلی مایل به ورود وکیل در پرونده خود نباشید می‌توانید با ما از طریق مشاوره آنلاین و رایگان موجود در وبسایت در ارتباط باشید تا با دریافت مشاوره اولیه از کارشناسان حقوقی موسسه مراحل تنظیم و تعیین هزینه این اوراق به شما اعلام شود.

در این صفحه با تنظیم اوراق قضایی بیشتر آشنا شوید.

ج) معرفی وکیل دارای پروانه وکالت به سراسر کشور

با توجه به رشد قارچ گونه موسسه‌های حقوقی نامعتبر که در موارد بسیاری مال مراجعین را به دلایل واهی به یغما می‌برند، موسسه حقوقی نوران وکیل با مجوز رسمی از کانون وکلا و با شماره ثبت ۱۱۷ این مهم را وظیفه خود دانسته است که به صورت کاملاً رایگان علاوه بر خدمات حقوقی آنلاین, وکلای پایه یک و کارآموزان وکالت دارای پروانه معتبر از کانون وکلا یا مرکز قوه قضاییه را به شما هموطنان عزیز در سراسر کشور معرفی کند. کافیست با ما از طریق مشاوره آنلاین و رایگان موجود در وبسایت موسسه در ارتباط باشید تا کارشناسان ما وکیل مناسب در شهرستان خود را به شما معرفی نمایند.

مشاوره رایگان تبلیغی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email